انواع مخازن هوزینگ

هوزینگ فیلتر کارتریج (Cartridge Filter Housing) به مجموعه ای از مخزن استوانه ای شکل و چند فیلتر کارتریجی در داخل آن گفته میشود که بیشتر در مرحله پیش تصفیه سیستم های تصفیه آب با روش اسمز معکوس کاربرد دارد. توانایی حذف ذرات معلق در آب و سایر سیالات با انواع فیلتر کارتریجی یکی از اصلی ترین دلایل برای طراحی هوزینگ فیلتر کارتریجی می باشد که مانع از آسیب وارد شدن به ممبران های RO می گردند. گروه صنعتی هفت؛ سازنده هوزینگ فیلتر کارتریج تصفیه آب در ادامه تمام آنچه لازم است درباره هوزینگ و انواع …
 

آشنایی با فیلتر

 

اشعه UV و گند زدایی آب

استفاده از سیستم گندزادیی UV در تصفیه آب و فاضلاب، سبب از بین رفتن میکرو ارگانیسم های بیماری زا و مقاوم نسبت به کلر بدون برجای گذاشتن اثر نامطلوبی بر محیط زیست می گردد. این دستگاه در مسیر آب داخل لوله نصب می شود و باعث ضدعفونی شدن آب در همان لحظه تابش اشعه می باشد. سرویس و نگهداری ساده دستگاه و عدم تغییر یافتن خواص فیزیکی و شیمیایی آب، از دیگر نکات مثبت این دستگاه محسوب می شوند.

 

تفاوت استیل 316 با 304

تفاوت استیل ۳۰۴ و ۳۱۶پاسخ ساده تفاوت استیل ۳۰۴ و ۳۱۶  این است که استیل ۳۰۴ حاوی ۱۸٪ کروم و ۸٪ نیکل است در حالی که ۳۱۶ حاوی ۱۶٪ کروم ، ۱۰٪ نیکل و ۲٪ مولیبدن است. مولیبدن برای مقاومت در برابر خوردگی در برابر کلریدها (مانند آب دریا و نمکهای یخ زدایی) اضافه شده است.هنگام انتخاب یک فولاد ضد زنگ که باید محیط های خوردگی را ترمیم کند ،  معمولا از فولادهای ضد زنگ  استفاده می شود.